Sunday, August 14, 2011

Perompak Bas Kilang





Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan pekerja wanita sahaja sedang
menuju kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung. Dalam
perjalanan itu.mereka terpaksa melalui kebun getah yang sangat luas..

Nak di jadikan cerita..ada seorang mamat kat tepi jalan menahan bas
tersebut..nak mintak tumpang..jadi bas tu pun berhenti la... Tetiba..lebih
kurang 6 orang perompak keluar nak merompak bas tersebut..

Sorang perompak berkata..

" Keluarkan dan bagi semua barang kemas yang korang ada..!!Cepat.!!"

Sorang pekerja kilang tu membalas..

" ..tapi..kami tak bawa barang kemas kalau gi keja..duit pun sikit je.."

Perompak berfikir seketika..

"Ha..gini la..sebab korang takder brang kemas & duit.kami rogol korang
SEMUA..ahahhaa.."

Pekerja kilang yang muda berkata..

" Alalaa...takkan la makcik yang kat belakang tu nak rogol jugak.Tak
kesian ker.."

Tetiba..makcik tu berdiri..

" Weh..ko nie..Tak paham ker..kalau dia cakap SEMUA..SEMUA la.."


2 comments:

Syakir Rahman said...

hahahaha...desperate sgt makcik tuh sbnarnye....waakakakaka

Eddie Aziz said...

hahaha ..serius lucu !!