Friday, August 12, 2011

Sape sakit hati tgk watak Ust Sauki dalam Tahajjud cinta?


Memang berkesanla lakonan Eman manan dalam citer ni.Aku rase mcm nk bagi pelempang jerr.Cakap pandai giler. Guna hadis tu la, tambah ayat al-Quran ni la. Tapi sebAb kes kecik jer trus jer ceraikan isteri kedua. Tu mesti ader hati nk jadikan Seri isteri kedua..Ayah seri plak, macam orang bodoh jer ikot ustaz Sauki membuta tuli..Mujurla ader Citra nak datang menolong.


Seri pown satu..alahai lurus bendolnyerrrr..sia2 jer pergi belajar sampai Cairo..
Tension betol aku tengok cerita ni..tapi nk tgk gak...

1 comment:

frhsnc said...

hah..kan best tulis mcm ni..personal experience! aku pun tension tgk ustaz shaukhi tu..tp i think this is real thing happening around us..OBSESSION!