Tuesday, September 20, 2011

Drakula Bodoh......


Pada suatu zaman dahulu, ada sebuah kerajaan yang dinamakan kerajaan Drakula, dan sudah pasti penduduknya terdiri daripada kalangan drakula sahaja. Pada suatu hari ada seorang drakula belum pernah sama sekali menghisap darah manusia, dan dia dipanggil oleh sang raja drakula untuk menghadap.


Raja Drakula : "Hei badigol..kau belum pernah menghisap darah manusia lagi dan sekarang kau harus belajar menghisap darah manusia."
Si drakula Amatur berkata : "Baiklah tuanku malam ini saya akan menghisap darah manusia"



Raja Drakula : "Baguss!!!! pergi cepat kamu laksanakan..."

Malam pun tiba Si drakula amatur itupun pergilah mencari mangsanya dan akhirnya dia berjaya menghisap darah manusia.

Setelah itu dia menghadap sang raja drakula..

Raja drakula : "Bagaimana??, berjaya kamu menghisapnya?? dan bagaimana rasanya ?"
Drakula Amatur : "Saya sudah berjaya tuanku!!! Tapi rasa darahnya masinnn...!!!"
Raja Drakula : "Aikkkk,masinnnn? Pelik betul.. Darah siapa yang kamu hisap???"
Drakula Amatur : "Seorang lelaki tapi kulitnya agak hitam dan kotor lagi..!!"
Raja Drakula : "Setahu aku darah manusia semua sama, lelaki kerr, perempuan kerr, Cantik atau hodoh semuanya sama ajer.."

Drakula Amatur : "Sumpah tuanku!!! Rasa Darahnya masin..."

Raja Drakula : "Oklah Kalau macam tu, aku bagi ko satu lagi peluang…Tapi kali ni, kamu cari awek yang cun dan kulitnya putih melepak"

Drakula Amatur : "Baik Tuanku Nanti Malam Saya cari darah lagi"


Setelah malam tiba drakula Amatur berangkat dan berjaya menghisap darah awek yang cantik. Dan setelah itu dia kembali menghadap raja..

Raja Drakula : "Bagaimana?? Sudah Dapat menghisap darah awek cantik??
bagaimana rasanya?"

Drakula Amatur : "Sudah tuanku!!! Aweknya Cantik, Tubuh Putih Bersih!!!
tapi rasa darahnya masih masinn!!!!"

Raja Drakula : "Aku tidak percaya! Tak mungkin Masih masin!!!!Pasti ada yang salah!!! Mayat Awek yang ko hisap tu masih ada ke tak??"
Drakula Amatur : "Masih ada tuanku!!! Masih terlantar dijalan"
Raja Drakula : "Baik, aku mau lihat mayatnya."

Akhirnya Raja Drakula dan Drakula Amatur Berangkat melihat Mayat si Awek tadi. Dan setelah sampai Raja drakula terus melempang kepala si Drakula amatur.
Pangggggggggggggggggg!!!!!


Drakula amatur: Kenapa tungku menampar saya
Raja Drakula : "Bangang punya drakula!! Tu la tak buat research dulu..
Hisap darah manusia itu Di lehernya, Bukan Di ketiaknya..patutla masinnnnn!!!!



Drakula Amatur : "?#!" (sambil usap usap pipi yang kena lempang...)


hehehehehehehe.......bodoh punya drakula..hahaha..

No comments: